OMNICHANNEL

Hızlı, Esnek ve Kapsamlı

Günümüzde müşteriler istedikleri markayı ve alışveriş deneyimini hızlı ve 24 saat sunan çoklu kanal tekliflerine alışkınlar (müşteri merkezlilik). Ancak ticaret ve üreticiler açısından bu durum çoğunlukla hala bir zorluk teşkil etmektedir. Arvato, tüketiciler ve B2B müşteriler için esnek ve hızlı bir şekilde uygulanabilen çoklu kanal çözümleriyle müşterilerini destekler. Ürün, müşteri ve pazarlama bilgilerinin yanı sıra, her kanal için stok analizleri de sunulur.

B2B ve B2C stoklarınızla ilgili kanallar arası ve gerçek zamanlı veri şeffaflığıyla, birden fazla kanal genelinde ve kanallar arası sipariş hazırlamada güçlü lojistik sağlıyoruz. Bu da, sadece daha yüksek ve hızlı bir stok mevcudiyeti garanti etmekle kalmayıp aynı zamanda indirimli satışların ve indirimlerin yüzdesini de azaltarak tüm sistemin verimliliğini arttırıyor.

Omnichannel çözümlerimiz, modüler şekilde yapılandırılmıştır ve internet mağazası geliştirmeden özel lojistik ve sipariş hazırlama ve paketlemeye ve eksiksiz uçtan uca çözümlere kadar başarılı bir çoklu kanal yönetimi için tüm hizmet yelpazesini kapsamaktadır.

Bu çok çeşitli hizmetleri, depo stoklarına, ürün verilerine, sipariş süreçlerine, ödeme sürecine ve müşteri bilgilerine merkezi erişim sağlayan güçlü ve entegre bir yönetim sistemi üzerine inşa edilen standart IT yapımız sayesinde sunabiliyoruz. Tüm kanallardan sizin için kullanıcı bilgileri topluyor ve kullanıcı davranışını analiz ederek kanalları ayrı ayrı nasıl daha fazla optimize edeceğinizle ilgili değerli tavsiyelerde bulunuyoruz.

Çözümlere Genel Bakış

  • E-ticaret danışmanlığı
  • Kullanıcı deneyimi tasarımı (UX) dahil mağaza geliştirme
  • İş Zekası: kanallar arası bilgi toplama ve bunların analizi
  • Etkin sipariş yönetim sistemlerinin entegrasyonu
  • Görevlendirilmiş irtibat kişileri ile kapsamlı müşteri hizmetleri
  • Finansal hizmetler: fraud yönetimi ve farklı uluslararası ödeme yöntemlerinin entegrasyonu
  • Uygun depolama ve kanallar arası sipariş hazırlama çözümleri
  • Pazar entegrasyonu: faaliyetlerinizin dünyanın lider B2C elektronik pazarlarına bağlanması
  • Her gün doğrudan teslimatların yapıldığı güçlü bir uzun mesafeli taşıma ağı dahil taşıyıcıdan bağımsız taşıma çözümleri
  • Müşteri dostu son aşama hizmetlerinin haritası (tıkla ve al, aynı gün teslimat, mağazadan iade vb.)
  • Yenileme dahil iade işlemleri için verimli çözümler
  • Tüm uluslararası ticaret ve gümrük düzenlemelerinin yönetilmesi

Avantajları

  • Tüm ilgili süreç, stok ve müşteri bilgilerine gerçek zamanlı erişim
  • Verimli ürün akışı için kanallar arası sipariş hazırlama (ör. mağazadan gönderim, mağazada iade)
  • Tüketiciler için sorunsuz bir alışveriş deneyimi sağlayan kapsamlı ve müşteri odaklı satış modeli

Omnichannel

Inovatif online internet mağazalarından ve mobil uygulamalarından kişisel ses yardımcılarına ve Nesnelerin İnterneti'ne - dijital çağda, çok çeşitli platformlarda kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimleri bulunuyor. Arvato Supply Chain Solutions, markaların müşterilerinin artan taleplerini karşılsyabilmeleri için nihai tüketici odaklı omnichannel çözümler sunuyor. 

Daha fazla bilgi için

Marketplace Araştırması

Online pazar yerlerinde satışlar artmaya devam ediyor. Ancak hazır giyim üreticileri son zamanlarda, çevrimiçi satış noktalarındaki müşterilerin giderek online pazar yerlerini tercih etmeleri ve daha sonra müşterilerine doğrudan erişimlerini kaybetmeleri düşüncesiyle endişeleniyor. Bu korkunun gerçekten haklı olup olmadığını anlamak için Arvato Supply Chain Solutions, araştırma başlattı “Tekstil Markaları için Pazar Yerleri” adlı raporu yayınladı.

Daha fazla bilgi için

Ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz!

Bize ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi söyleyin, biz sizin için en uygun çözümü sunarak mümkün hale getirelim!

Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.