Kalite Yönetimi

En Yüksek Standartlara Dayanan Tedarik Zinciri Kalite Yönetimi

Hizmetlerimizin her zaman kaliteli olmasını sağlamak adına, Arvato olarak, tedarik zinciri kalite yönetimimiz için geniş bir standartlar ve araçlar portföyünden faydalanıyoruz. Tedarik zinciri faaliyetlerimizde uygulanan tedbirler, belli başlı sektörlerin ve müşterilerin gereklilikleri ile birlikte hizmetlerin uluslararası hale getirilme düzeyine göre belirlenmektedir. İlgili alanın IT, depo, sipariş hazırlama veya dağıtım olması fark etmeksizin, ulusal sınırların ötesindeki süreçlerimizi ve teknolojimizi sürekli kontrol ediyor, doğruluyor ve değerlendiriyoruz. Örneğin, sağlık sektöründe Avrupa'daki tedarik zinciri kalite yönetim sistemimiz tüm ülkelerdeki müşterilerimiz için ortak kalite standartları sağlamaktadır. Ayrıca düzenli iç ve dış denetimler gerçekleştirilerek bu standartlara uyum denetlenir.

Kalite yönetimi alanında süreç optimizasyonu ve çalışanlar için sürekli eğitim en yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti elde etme hedefimize odaklanmamızı sağlar. Tedarik zinciri kalite yöntem standartlarından ve araçlarından oluşan portföyümüz düzenli olarak gözden geçirilmekte ve geliştirilmektedir.

Tedarik Zinciri Kalite Yönetim Standartlarımız ve Araçlarımız:

Müşteri odaklılık

  • Kalite sözleşmeleri
  • Müşteri hizmet seviyesi anlaşmalarının izlenmesi ve raporlanması
  • Müşteri geri bildirim araçları (iş değerlendirmeleri, müşteri denetimleri, müşteri anketleri)

Yönetim

  • Şirket genelinde kalite politikaları ve kalite hedefleri ile bunların titizlikle takibi
  • Risk yönetimi
  • Yalın yönetim (örn. 5S, görselleştirme)
  • Sürekli gelişim sürecine kılavuzluk edecek araçlar
  • İç denetimler ve yönetim incelemeleri

Eğitim ve bilgi yönetimi

  • Eğitim planlaması, uygulaması, belgelenmesi ve etkinliklerinin kontrol edilmesi için profesyonel çözümler
  • Uzman eğitimleri, dil eğitimleri, liderlik eğitimleri vb. (kurum içi ve kurum dışı)
  • Yetkilendirilmiş eğitmenler, örn. hava güvenliği ve tehlikeli maddeler eğitimi için Luftfahrtbundesamt (Ulusal Havacılık Dairesi) tarafından
  • Karşılama günleri, en iyi uygulama günleri – Operasyonel mükemmellik, uzman grupları, IT yenilikçilik kulübü vb.

Bilgi yönetimi

  • Süreç güvenliği, verimliliği ve üst düzey hizmet kalitesi için ön şart olarak SAP tabanlı gelişmiş IT teknolojilerinin kullanılması
  • Uluslararası ölçekte kabul görmüş bir bilgi ve işbirliği platformu olarak SharePoint kullanımı
  • Sağlık hizmetleri birimimizde ana kontrolün kullanılması

Profesyonel tedarikçi yönetimi

  • Tedarikçi denetimleri
  • Tedarikçi değerlendirmesi
  • Üç aylık raporlar

Faaliyetlerimizin gerektirdiği sertifikalar:

  • DIN EN ISO 9001:2015
  • DIN EN ISO 13485:2016
  • GDP ve GMP üretim izni; tıbbi ürünlerinin toptan ticaretine yönelik izin
  • DIN EN ISO 14001: 2015
  • DIN EN ISO/IEC 27001: 2013
  • Yetkili Ekonomik Operatör (AEO F)
  • Denetime Tabi Temsilci TPL
  • TAPA A Standardı
  • PCI Standardı

Avantajları

  • Bağlayıcı kalite sözleşmeleri ve düzenli denetim ve sertifikasyon
  • Geniş bir kalite yönetim araçları portföyü ile ihtiyaca uygun müşteri çözümleri
  • Ulusal sınırlar çapında ortak kalite standartları
  • Üç aylık raporlama, müşteri denetimleri ve müşteri anketleri gibi müşteri geri bildirim araçları ile şeffaflık

Ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz!

Bize ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi söyleyin, biz sizin için en uygun çözümü sunarak mümkün hale getirelim!

Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.