Tüketici Odaklı
İster Sevgililer Günü, ister Black Friday, ister Yılbaşı dönemi olsun, birinci sınıf hizmet veren hızlı ve güvenilir yani ideal B2C dağıtım lojistiği özellikle söz konusu sezonluk veya kampanyaya bağlı yoğun dönemlerde teslimat açısından çok önemlidir.
B2C lojistik çözümlerimiz verimli, entegre ve ölçeklenebilir olup her zaman müşteriye mümkün olan en yüksek düzeyde odaklanılarak tasarlanır. Arvato, B2C lojistik sektöründeki entegre e-ticaret ve omnichannel çözümleri dahilinde tüm dağıtım kanallarını yönetir ve şeffaf sipariş ve gönderi süreçlerinin yanı sıra kolay iade olanakları dahil olmak üzere esnek ödeme ve teslimat seçenekleri ile olumlu bir alışveriş deneyimi sağlar. Müşterilerimize internet mağazası geliştirmede de destek veriyor ve uygun kullanıcı deneyimi konseptleri ve özel müşteri sadakat programları ile müşteri memnuniyeti sağlıyoruz.
Sorunsuz şekilde çalışan ön ve arka yüz ile son teknoloji sipariş hazırlamanın yanı sıra bugün en kritik başarı faktörlerinden biri de verileri görselleştirme ve bunları kullanılabilir hale getirme becerisidir. Geleneksel olarak, satış noktası (POS) müşteri verilerinin toplanmasında en önemli alandır. Bununla birlikte uçtan uca sağlayıcı olarak Arvato, B2C dağıtım lojistiğinde depo süreçlerinden ödemelere ve ters lojistiğe kadar tüm tedarik zincirindeki verileri toplayabilir. B2C lojistiğimizdeki ticari istihbarattan faydalanarak, doğru talep tahminleri oluşturabilir, stoğu optimize edebilir, tedarik sıkıntılarını önleyebilir, iade kotalarını iyileştirebilir ve yoğunluk haritasını etkili bir şekilde çıkarabiliriz. Ancak bunların da ötesinde, ticari istihbarat araçlarını kullanarak alıcıların davranışını ve tercihlerini daha iyi anlayabiliyor ve böylece kişiye özel müşteri odaklı teklif ve hizmetler sunmanıza yardımcı oluyoruz. Bunlara her bir tüketiciye özel olarak tasarlanan ürün tavsiyeleri, teklifler ve sadakat programları da dahildir.
Çözümlere Genel Bakış
- Danışmanlık ve Omnichannel Süreçlerinin Entegrasyonu Dahil E-Ticaret
- İş Zekası ve Öngörü Analizi:
Satış Noktasında ve Tedarik Zinciri Boyunca Bilgi Toplama ve Analiz - Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) Dahil İnternet Mağazası Geliştirme
- Müşteri Sadakat Programları Geliştirme
- Finansal Hizmetler:
Ticari Alacak Yönetimi ve Kredi Değerlendirmesi Dahil Ödeme Süreçlerinin Devralınması - Ülkeye Özgü Çözümleri Dikkate Alarak Farklı Ödeme Yöntemlerinin Entegrasyonu
- İade Yönetimi
- Sipariş Hazırlama ve Katma Değerli Hizmetler
- Uluslararası Taşıma Yönetimi ve Yüksek Performanslı Uzun Mesafeli Taşıma Ağı
- Gönderimin Son Aşamasında Özel Teslimat Seçenekleri:
Aynı Gün Teslimat, Tıkla ve Al vb. - Son Müşterilerinizin Bilgi Taleplerini Yönetmek İçin Çok Dilli Uzman Müşteri Hizmetleri Ekipleri
Avantajları
- Tüm siparişten tahsilata döngüsü boyunca entegre çözümler
- Avrupa'da 2 günün altında teslimat hızıyla uzun mesafeli taşıma ağı
- İstenen saatte ve yerde teslimatla son aşama hizmetleri
- Teslim aldıktan sonra 25 dakika içinde internetten iade
- Çok sayıda müşteri dostu uluslararası ödeme seçeneği
Sektörel Çözümleri Keşfet
Müşteri Merkezlilik
Müşteri Sadakati
Ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz!
Bize ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi söyleyin, biz sizin için en uygun çözümü sunarak mümkün hale getirelim!