Çoklu Dilli Müşteri Hizmetleri

Müşterilerinize Yakın Olun

Son yıllarda, müşteri hizmetleri, artan elektronik ticaret ve tüm tedarik zinciri boyunca süreçlerin daha karmaşık hale gelmesine bağlı olarak önem kazanmıştır. B2B ve B2C çözümlerimiz müşterilerinizle yakın olmanıza yardımcı olur. Sizin adınıza müşterilere tavsiyede bulunuyor, sipariş alıyor, iadeler, değişimler, şikayetler ve faturalandırma soruları ile ilgileniyoruz.

Müşteri hizmetleri çözümlerimiz, e-ticaret ve tedarik zinciri hizmetlerimizin ayrılmaz bir parçasıdır. Uygulama sırasında, çözümlerin, son müşterilerinize ve onların ihtiyaçlarına yönelik olmasını sağlıyoruz. Aynı zamanda bu çözümlerin sezona bağlı yoğun dönemlerde veya ticari büyüme dönemlerinde dahi maksimum erişilebilirlik ve müşteri hizmetleri sağlamak adına esnek ve ölçeklenebilir olması gerekiyor.

Ekiplerimiz birden çok dil konuşabilmektedir. Ana dilini konuşan, ürün ve sektör konusunda gerekli uzmanlığa sahip olan ve ayrıca ulusal ve uluslararası düzenlemeleri bilen çalışanlarımız bulunmaktadır. Örneğin, zaman, para veya müşteri memnuniyeti kaybına neden olabilecek hatalar, siparişler veya iadeler işleme alındığında önlenmektedir. Bu sayede, hizmet, markanızın müşterilerine sunduğu vaadin bir parçası haline gelir.

Tüm tedarik zinciri boyunca verdiğimiz müşteri hizmetleri, geleneksel telefon desteğinin çok ötesine geçmektedir.  En yüksek kalite standartlarını yerine getiriyor, çalışanlarımıza düzenli eğitim veriyor, çok kanallı çözümler sunuyor ve son teknoloji sistemler kuruyoruz. Bunlar yakın bir ilişki içindedir ve uygun arayüzlerle mağaza veya ürün yönetim sistemlerine bağlanarak organizasyonunuza sorunsuz şekilde entegre edilebilir. Bu şekilde, tüm müşteri yolculuğunu görselleştirebiliyor ve süreç ve hedeflerinizi en uygun şekilde destekliyoruz.

Çözümlere Genel Bakış

  • Çok kanallı iletişim (chat, sosyal medya, telefon, e-posta, messenger)
  • Çok sayıda ulusal/uluslararası hizmet merkezlerinden biriyle çok dilli 7/24 destek
  • Yazışma botlarının ve self servis çözümlerin kullanılması
  • Tavsiye ve bilgilendirme dahil müşteri desteği
  • Sipariş alma ve işleme
  • Master data yönetimi
  • Pazarlama kampanyaları, müşteri sadakat çalışmalarının vb. desteklenmesi
  • Satış sonrası yönetimi: İade ve şikayet işlemleri ve şikayet yönetimi
  • İş zekası: müşteri bilgilerinin kar getiren şekilde değerlendirilmesi
  • Sosyal medya takibi

Avantajları

  • Tedarik zinciri ve e-ticaret sürecinin vazgeçilmez bir unsuru olarak müşteri hizmetleri
  • Tüm kanallarda mükemmel müşteri deneyimi için optimize edilmiş arayüz yönetimi

Ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz!

Bize ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi söyleyin, biz sizin için en uygun çözümü sunarak mümkün hale getirelim!

Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.