İade Yönetimi

Hızlı ve Müşteri Dostu Süreçler için Profesyonel İade Yönetimi

Her yıl Arvato'nun lojistik merkezlerinde on milyondan fazla iade ve beş milyon garanti işlemi yapılmaktadır. Perakende, e-ticaret, moda, yüksek teknoloji, telekomünikasyon veya ilaç sektörü fark etmeksizin, iade işlemlerine yönelik lojistik hizmetlerimiz çok çeşitli sektörlerden şirketleri desteklemektedir. Arvato'nun iade yönetim çözümleri, beraberinde önemli maliyet tasarrufları, tam şeffaflık ve müşteri dostu süreçler getirmektedir.

Şirketler, dijital ve geleneksel dağıtım kanalları için, B2B veya B2C alanındaki gerekliliklere yönelik uluslararası iade işlemleri ve özel süreçleri kapsayan optimize edilmiş iade yönetimine ihtiyaç duymaktadır. Yüksek teknoloji veya sağlık sektörü gibi sektörlerde, hassas ürünlerin iade lojistiği ile ilgili özel gereklilikler uygulanmakta ve özel çözümler beklenmektedir. Ve Arvato tam da bunları sunmaktadır.

Temel olarak aldığımız uzun yıllara dayanan tecrübemiz ve güçlü iade lojistiği ağımızla, müşterilerimiz için özelleştirilmiş ve ihtiyaca uygun iade çözümleri geliştiriyoruz. Ürünleri iade gönderileri için gruplandırıyor, hataların hızlıca tespit edilmesi için güçlü teşhis araçları kullanıyor, iadeleri önlemek için web tabanlı self servis araçlar entegre ediyor ve yeniden satışa sunulma sürecinin hızlı olması için iadeleri inceliyor ve işleme alıyoruz. Elbette iade yönetiminin bir parçası olarak ürünlerin işleme alınmasını ve profesyonel tamirini de üstleniyoruz. Özel değerlendirme kriterlerine göre her bir ürün grubunu kontrol ediyor, iadeleri gecikmeden hatasız şekilde ambalajlıyor ve yeniden etiketliyoruz, iade edilen ürünleri gerekirse temizliyor ve onarıyor veya yenisiyle değiştiriyoruz.

Arvato'nun iade lojistiği çözümleriyle, şirketler, süreçlerinin verimliliğini arttırmakta, bu süreçleri müşteri dostu bir şekilde tasarlamakta ve tam şeffaflık elde etmektedir. Böylece, her şeyden öte tüm sipariş-tahsilat döngüsünü kapsayan entegre çözümlerimizden faydalanmaktadırlar. Siparişten lojistiğe ve taşımadan iadelere, ürün değişimine, ödemelere ve kredilere kadar tüm ilgili süreçleri yönlendiriyoruz.

Çözümlere Genel Bakış

  • Ürüne özel süreçler
  • İadelerin manuel olarak ve/veya yüksek performanslı teşhis araçları kullanılarak kontrolü
  • İade edilen ürünlerin profesyonel şekilde yeniden işlenmesi: Detaylı işlev testleri veya giysilerin ütülenmesi gibi ürün hazırlıkları dahil tamirlerin gerçekleştirilmesi
  • Garanti sorunları ve garanti dışı sorunlar gibi müşteriye özgü iade süreçleri
  • Standart değişim veya tercih edilen değişim ürünleri (takas)
  • İadeleri önlemek ve iadeleri kaydetmek için web tabanlı self servis çözümler
  • Maksimum şeffaflık için IT destekli iade süreçleri
  • Ürün sahteciliğinin tespiti dahil ürüne özel elleçlemeye yönelik çalışan eğitimleri
  • Şikayetlerin yönetimine yönelik müşteri hizmetleri
  • Maksimum düzeyde entegre edilebilir siparişten tahsilata çözümler
  • Farklı klinikler arasında teslimat yapılarak gerçekleştirilen ürün değişimi dahil, hastaneler için STOK iade lojistiği gibi sektöre yönelik özel çözümler
  • Özel geri çekme kampanyalarının uygulanması

Avantajları

  • İade sürecindeki standart işlemlerin sağladığı kısa girdi-çıktı süreleri sayesinde hızla satış sürecine yeniden sunma
  • Müşteri ve son müşteriler için üst düzey memnuniyet
  • Maksimum şeffaflık ve güvenilir kalite yönetimi için IT destekli süreçler ve belgeler

Ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz!

Bize ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi söyleyin, biz sizin için en uygun çözümü sunarak mümkün hale getirelim!

Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.