Online Platform Geliştirme

Müşteri Merkezli Çözümler

E-ticaret ve platform ekonomisi, ticaret ve endüstride baskın trendler arasında yer almaktadır. Arvato, B2C ve B2B faaliyetleri yürüten şirketlere yönelik kompleks e-ticaret platformları veya yüksek performanslı ticari uygulamalar için hem konsept geliştirir hem de bu tür platformlar veya uygulamaları geliştirerek yönetir. Lider e-ticaret çözümleri hizmet sağlayıcısı olarak, 20 yılı aşkın deneyimimizle, UX tasarım & geliştirmeden sistem entegrasyonuna, platform işletiminden mağaza yönetimine, dönüştürme oranı optimizasyonundan elektronik pazarlamaya kadar tam hizmet yaklaşımı ile oldukça farklı yetkinlikleri bir araya getiriyoruz.

Salesforce, Hybris, Oxid veya Spryker destekli çözümlerimiz mümkün olduğu ölçüde ölçeklenebilir niteliktedir ve değişen pazar şartlarına esnek bir şekilde uyarlanabilir. Geliştirmelerimizi tasarlarken, işletmeleri, distribütörleri ve müşterileri daha fazla yakınlaştıran etkili pazar yerlerini uygulamaya geçirmek amacıyla en başından itibaren kullanıcıya ve onun davranışına odaklanırız.

Tüm ilgili sistemleri ve kanalları entegre edip verileri birleştirerek, karlı çoklu kanal ticaretine zemin hazırlıyoruz ve yeni pazarlara girerken mümkün olan en iyi şekilde destek sunuyoruz. Kanallar genelinde gerçek zamanlı veriler sunarak, uygun eylemleri tahmin etmek ve internet mağazalarınızı sürekli optimize etmek için gerekli olan bilgilere erişebilmenizi sağlıyoruz.

Çözümlere Genel Bakış

  • Sistemlerin seçilmesi; Magento, Salesforce, Hybris, Oxid ve Spryker destekli internet mağazaları geliştirme ve işletme.
  • Kurum içi özel geliştirme ekibi sağlanması.
  • E-ticaret danışmanlığı ve omnichannel ticareti.
  • Bulut mimarisinin uygulanması.
  • API entegrasyonu ve yönetimi:
    Tüm ilgili stok yönetimi, dağıtım, CRM, pazarlama, CMS ve PIM sistemlerinin bağlanması.
  • Ana veri yönetimi ile birlikte mağaza ve veri aktarımı.
  • Ödeme arayüzlerinin uygulanması ve farklı ödeme seçeneklerinin entegrasyonu.
  • İş zekası, lojistik çözümleri, müşteri sadakat programları, müşteri hizmetleri gibi unsurların entegrasyonu.
  • Optimizasyon dahil mağaza yönetimi.

Avantajları

  • Kullanıcı odaklı esnek bir müşteri deneyimi için dinamik geliştirme.
  • Yeni pazarları ve iş fırsatlarını analiz etmek için kurum içi e-ticaret danışma ekibi.

Marketplace Araştırması

Online pazar yerlerinde satışlar artmaya devam ediyor ancak hazır giyim üreticileri, son zamanlarda çevrimiçi satış noktalarındaki müşterilerin giderek online pazar yerlerini tercih etmeleri ve daha sonra müşterilerine doğrudan erişimlerini kaybetmelerinden endişeleniyor. Bu korkunun gerçekten haklı olup olmadığını anlamak için Arvato Supply Chain Solutions bir araştırma başlattı ve “Tekstil Markaları için Pazar Yerleri” adlı raporu yayınladı.

Daha Fazla Bilgi İçin

Ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz!

Bize ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi söyleyin, biz sizin için en uygun çözümü sunarak mümkün hale getirelim!

Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.