Online Platform Geliştirme

Müşteri Merkezli Çözümler

E-ticaret ve platform ekonomisi, ticaret ve endüstride baskın trendler arasında yer almaktadır. Arvato, B2C ve B2B faaliyetleri yürüten şirketlere yönelik kompleks e-ticaret platformları veya yüksek performanslı ticari uygulamalar için hem konsept geliştirir hem de bu tür platformlar veya uygulamaları geliştirerek yönetir.  Lider e-ticaret çözümleri hizmet sağlayıcısı olarak, 20 yılı aşkın deneyimimizle, UX tasarım çözümleri ve geliştirme, sistem entegrasyonu ve platform işletiminden mağaza yönetimi, dönüştürme oranı optimizasyonu ve elektronik pazarlamaya kadar tam hizmet yaklaşımı ile oldukça farklı yetkinlikleri bir araya getiriyoruz.

Salesforce, Hybris, Oxid veya Spryker destekli çözümlerimiz, mümkün olduğu ölçüde ölçeklenebilir niteliktedir ve değişen pazar şartlarına esnek bir şekilde uyarlanabilir. Geliştirmelerimizi tasarlarken, işletmeleri, distribütörleri ve müşterileri daha fazla yakınlaştıran etkili pazar yerlerini uygulamaya geçirmek amacıyla en başından itibaren kullanıcıya ve onun davranışına odaklanırız.

Verimli süreçler, tutarlı bilgi ve maksimum veri şeffaflığı için, en büyük önemi, merkezi şekilde yönetilen yüksek performanslı arka yüz çözümlerinin yanı sıra API entegrasyonu ve yönetimi alanındaki etkili çözümlere veriyoruz. Tüm ilgili sistemleri ve kanalları entegre ederek ve verileri birleştirerek, karlı çoklu kanal ticaretine zemin hazırlıyoruz ve yeni pazarlara girerken mümkün olan en iyi şekilde destek sunuyoruz. Kanallar genelinde gerçek zamanlı veriler sunarak, uygun eylemleri tahmin etmek ve internet mağazalarınızı ve ticari uygulamanızı sürekli optimize etmek için gerekli olan ilgili bilgilere erişebilmenizi sağlıyoruz.

Çözümlere Genel Bakış

  • Sistemlerin seçilmesi; Magento, Salesforce, Hybris, Oxid ve Spryker destekli internet mağazaları geliştirme ve işletme
  • Kurum içi özel geliştirme ekibi sağlanması
  • E-ticaret danışmanlığı ve omnichannel ticareti
  • Bulut mimarisinin uygulanması
  • API entegrasyonu ve yönetimi: tüm ilgili stok yönetimi, dağıtım, CRM, pazarlama, CMS ve PIM sistemlerinin bağlanması
  • Ana veri yönetimi ile birlikte mağaza ve veri aktarımı
  • Ödeme arayüzlerinin uygulanması ve farklı ödeme seçeneklerinin entegrasyonu
  • İş zekası, lojistik çözümleri, müşteri sadakat programları, müşteri hizmetleri gibi unsurların entegrasyonu
  • Optimizasyon dahil mağaza yönetimi

Avantajları

  • Kullanıcı deneyimine özgü esnek bir müşteri odaklanması için dinamik geliştirme
  • Yeni pazarları ve iş fırsatlarını analiz etmek için kurum içi e-ticaret danışma ekibi

Marketplace Araştırması

 

Online pazar yerlerinde satışlar artmaya devam ediyor. Ancak hazır giyim üreticileri son zamanlarda, çevrimiçi satış noktalarındaki müşterilerin giderek online pazar yerlerini tercih etmeleri ve daha sonra müşterilerine doğrudan erişimlerini kaybetmeleri düşüncesiyle endişeleniyor. Bu korkunun gerçekten haklı olup olmadığını anlamak için Arvato Supply Chain Solutions, araştırma başlattı “Tekstil Markaları için Pazar Yerleri” adlı raporu yayınladı.

Daha fazla bilgi için

Ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz!

Bize ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi söyleyin, biz sizin için en uygun çözümü sunarak mümkün hale getirelim!

Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.