Artan Hacimlerin Başarıyla Yönetilmesi
Perakendeciler ve üreticiler, Yılbaşı öncesi satışlarını, Black Friday dönemindeki internet indirimlerini ve özel ürün lansmanlarının sevincini yaşasa da bunların beraberinde getirdiği devasa satış hacimleri, lojistik ve sipariş hazırlama bakımından büyük zorluklar teşkil etmektedir. Yüksek niteliklere sahip çalışanlarımız ve yoğun dönem yönetiminde uzun yıllara dayanan deneyimimiz sayesinde Arvato Supply Chain Solutions olarak, yoğun dönemlerde özellikle güçlü olduğumuz yönleri sergileyebiliyoruz. Karmaşık süreçlerin güvenilir şekilde uygulanmasını ve yoğun dönemlerde bile hızlı, esnek şekilde yanıt vermeyi başarıyoruz.
Arvato Yüksek Teknoloji ve Eğlence Birimi Başkan Yardımcısı Thomas Becker, "Her şeyden önce verimli bir yoğun dönem yönetimi, kendi adımıza planlı ve düzenli hazırlık anlamına geliyor. Böylece yoğun dönemleri duyarlı bir planlama ile yönetebiliyoruz" diyor. "Ancak her türlü yoğunluğu öngörmek mümkün değildir... Müşterilerimiz pazarlama ve satış söz konusu olduğunda yaratıcı olabiliyor. Bazen gelecek pazarlama kampanyaları hakkında önceden çok az bilgimiz oluyor veya bunları ilk kez depoya bir sipariş dalgası geldiğinde öğreniyoruz."
Tüm tedarik zinciri boyunca günlük olarak karmaşık süreçlerin planlanması ve uygulanması ile ilgilenen ve müşterilerin ve tüketicilerin ihtiyaçlarını her daim karşılamak için ellerinde kısa vadeli çözümler olan uzmanlar için bu zor bir durumdur.
Lojistik Mükemmellik
Piyasaya Sürüm
Yılbaşı Dönemi

„Müşterilerimiz diğer servis sağlayıcılarına göre yapılarımızın daha esnek olduğunu ve genelde imkansızı mümkün hale getirdiğimizi doğruluyorlar.“
Thomas Becker
Executive Vice President Hightech & Entertainment at Arvato Supply Chain Solutions
Her yıl hacimlerin arttığı Arvato'nun tüketici odaklı sektörlerinde yoğun sipariş hacimleri ve sevkiyat adetlerindeki ani ve çarpıcı artışlar ile ilgili planlı ve sistemli bir yaklaşımın kesinlikle benimsenmesi gerekmektedir. Bu yüzden, sürdürülebilir peak yönetimi sadece karmaşık süreçler oluşturma ve uygulama ya da esnek şekilde ve kısa sürede yanıt verme kabiliyeti değildir. Süreç daha da öncesinde dağıtım merkezlerinin planlanmasıyla başlar.
Yılbaşı öncesi dönemde, özellikle de artan internet faaliyetleri aniden büyük yükselmelere neden olmakta ve bu durum her yıl daha aşırı ve uzun sürer bir hale gelmektedir. Bu dönemler süre bakımından Black Friday veya FIFA 19 lansmanı gibi özel günlerdeki yoğunluklardan farklıdır. Birkaç hafta süren bu çok yoğun süreci yönetmek için başta insan kaynakları planlaması olmak üzere dikkatli bir planlama gerekir. Akıllı ve uyarlanabilir süreç planlaması ve uygulaması bu durumlarda fark yaratabilir ve aynı zamanda daha sonrası için sorunları önlemeye yardımcı olur.