Müşteri Odaklılık

Odak Noktası Müşteriler

Dijitalleşme tüketicilerin satın alma davranışını temelden değiştirmiştir. Tüketicilere ve ihtiyaçlarına daha keskin bir şekilde odaklanmak için, davranışları, ilgi alanları ve istekleri ile ilgili verileri toplamak üreticiler ve perakendeciler için her geçen gün daha önemli hale geliyor. Bu nedenle, müşteri odaklı perakendeciliğin müşteriye özel çözüm stratejilerinin uygulanması Arvato Supply Chain Solutions için kilit rol oynar. Tüketicileri odak noktasına taşıyarak sadakati arttırıyoruz.

Şirketler şimdiye kadar hiç bu kadar fazla veriye sahip olmamıştı. Ancak çoğu bu potansiyeli kullanmıyor. Veri kaynaklarının akıllı bir şekilde bağlanması ve bilgilerin duruma özel olarak analiz edilmesi, üreticilerin ve perakendecilerin piyasadaki gelişmelere uygun yapılanabilmeleri için kullanabileceği değerli bilgiler sağlayabilir. En nihayetinde, son müşterilerin artan karmaşık beklentileri ve artan rekabet, şirketlerin hiç olmadığı kadar müşteri odaklı olmasını gerektiriyor.

Müşteri Odaklı İş Modelleri

Müşteri Odaklılık, sadece bir kelimeden ibaret değildir. Aksine, tüm organizasyonu ele alan ve müşteriyi tutarlı bir şekilde tüm hizmetlerin, süreçlerin, ürünlerin ve temas noktalarının merkezine yerleştiren kurumsal bir stratejidir. Friends C. Ajansı'ndan Philipp Wengenroth ve Arvato Supply Chain Solutions Dijital Başkan Yardımcısı Michael Absolon bu konudaki görüşlerini paylaşıyor.

Daha fazla bilgi için

Bir Veri Kaynağı Olarak Müşteri Sadakati

Müşterilerinizin verileri, şirketinizin başarısı için her geçen gün daha fazla önem kazanmaktadır. Sadece müşterilerini tam olarak anlayanlar onları faaliyetlerinin merkezi haline getirmek için gereken adımları atabilir.

Daha fazla bilgi için

Müşteri Deneyimi Optimizasyonu

Fiyat-ürün çeşitliliği gibi geleneksel başarı faktörlerinin tüketiciye ilham vermek için artık yeterli olmadığı durumlarda aynı gün teslimat, mağazadan sevkiyat, takip ve izleme gibi dağıtım ve teslimat hizmetleri giderek daha önemli hale geliyor. Müşteri deneyimi, iade koşulları ve güvenilir teslimat gibi faktörlerden her geçen gün çok daha fazla etkileniyor.

Daha fazla bilgi için

"Tedarik Zincirinin Google'ı"

Würzburg-Schweinfurt Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Perakende Lojistik ve Operasyon Yönetimi bölümünden Prof. Dr. Christian Kille ile perakendede dijitalleşme, şirketler ve hizmet sağlayıcılar açısından zorlukları ve fırsatları üzerine bir röportaj.

Daha fazla bilgi için
Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.