Dijitalleşme tüketicilerin satın alma davranışını temelden değiştirdi. Tüketicilere ve ihtiyaçlarına daha keskin bir şekilde odaklanmak için, davranışları, ilgi alanları ve istekleri ile ilgili verileri toplamak üreticiler ve perakendeciler için her geçen gün daha önemli hale geliyor. Bu nedenle, müşteri odaklı perakendeciliğin müşteriye özel çözüm stratejilerinin uygulanması Arvato Supply Chain Solutions için kilit rol oynar. Tüketicileri odak noktasına taşıyarak sadakati arttırıyoruz.
Şirketler şimdiye kadar hiç bu kadar fazla veriye sahip olmamıştı. Ancak çoğu bu potansiyeli kullanmıyor. Veri kaynaklarının akıllı bir şekilde bağlanması ve bilgilerin duruma özel olarak analiz edilmesi, üreticilerin ve perakendecilerin piyasadaki gelişmelere uygun yapılanabilmeleri için kullanabileceği değerli bilgiler sağlayabilir. En nihayetinde, son müşterilerin artan karmaşık beklentileri ve artan rekabet, şirketlerin hiç olmadığı kadar müşteri odaklı olmasını gerektiriyor.
Müşteri Odaklı İş Modelleri
Bir Veri Kaynağı Olarak Müşteri Sadakati
Müşteri Deneyimi Optimizasyonu
"Tedarik Zincirinin Google'ı"