E-Ticaret Lojistiği Gündemi

Öne Çıkan Konular

Dijitalleşme, uluslararasılaşma, aşamalı otomasyon... Bu ve bunun gibi daha birçok konu lojistik ve tedarik zinciri yönetimine yön verirken sektörü de sürekli değiştiriyor. Gündemimizde, güncel ve gelecek trendleri ele alarak hareket alanlarınının ve potansiyelin altını çiziyoruz. Uzmanlarımız ayrıca sektördeki gelişmelerle ilgili vizyoner bilgi sağlarken çözümleri de ayrıntılı olarak inceliyor.

Tedarik Zinciri Yönetimi Nedir? Tedarik Zinciri Yönetiminin Sağladığı Yararlar Nelerdir?

Bir ürünün imal edilebilmesi için hammadde tedariğinden itibaren, o ürünün tüketiciye ulaşmasına kadar yapılan tüm lojistik faaliyetler tedarik zinciri olarak adlandırılır. Bu lojistik faaliyetler insanları, teknolojileri ve kaynakları kapsar. Tedarik zinciri yönetimi ise bu süreçler içinde ortaya çıkan bilgi akışını sağlamak ve malzemeleri yönetmek anlamına gelir.

Daha fazla bilgi için

2021 Kasım İndirim Döneminde Arvato SCS

Markalar Black Friday, 11.11, Cyber Monday gibi özel indirim günleri heyecanı yaşarken bir yandan da devasa satış hacimleri, lojistik ve sipariş hazırlama gibi karmaşık süreçlerle de başa çıkmak zorunda kalıyor. Yoğun dönem yönetiminde uzun yıllara dayanan deneyimimiz sayesinde «2021 Yılı Özel İndirim Dönemi» ni nasıl başarıyla geçirdiğimize gelin birlikte göz atalım.

Daha fazla bilgi için

Markanız Black Friday’e Hazır mı?

Özellikle alışveriş istatistiklerinin arttığı Kasım ayı, Black Friday indirimlerinin olduğu aydır. Ancak her marka Black Friday için uygun olmayabilir; bu konuda profesyonel hizmet almayan markalar Black Friday döneminde kâr yerine zarar edebilir. Markanızın Black Friday yoğunluğuna hazır olup olmadığına emin değilseniz, sizin için hazırladığımız önerilerimizi dikkate alabilirsiniz.

Daha fazla bilgi için

Tedarik Zinciri Boyunca Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilirlik konusu şirketler için giderek daha önemli bir rol oynuyor. Bu nedenle Arvato Supply Chain Solutions, Bertelsmann Group'un 2030 yılına kadar iklim nötrlüğü konusundaki net hedefi doğrultusunda uygun önlemleri alıyor.

Daha fazla bilgi için

E-Ticaretin Yeni Çağı

Son 10 yılda, özellikle de son 5 yılda E-ticaret'in hızlıca yükselişine şahit olduk. ACI Worldwide araştırmasında belirtildiği gibi, COVID-19 salgını nedeniyle tüketiciler mağaza içi aktiviteyi çevrimiçi ve mobil kanallara taşıdığından, küresel e-ticaret perakende satışları Nisan ayında %209 oranında arttı. Bu çalışma, küresel online perakendecilerden yapılan yüz milyonlarca e-ticaret işleminden elde edildi.

Daha fazla bilgi için

E-Ticaretin Mutfağında Öğrenirken Kazan

Arvato SCS Türkiye olarak, dinamik ve hızla yükselen e-ticaret lojistiği sektörünü yaşayarak öğrenmenizi istiyoruz. E-ticareti mutfağında öğrenmek ve bu alanda deneyim kazanmak istiyorsan Arvato SCS Türkiye’de yerin hazır!

Daha fazla bilgi için

Kısa Dönem Çalışan Programı

Arvato SCS Türkiye olarak, dinamik ve hızla yükselen e-ticaret lojistiği sektörünü yaşayarak öğrenmenizi istiyoruz. Dijital dönüşümün bir parçası olup, e ticaret ve sanal mağazacılığı öğrenirken kazanmak için bu fırsatı kaçırmayın!

Daha fazla bilgi için

Koronavirüs (COVID - 19) Salgın Yönetim Planı

Dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs (Covid - 19) Salgını kapsamında çalışanlarımızın sağlığını korumak için önlemler alırken, operasyonlarımızı aksatmadan sürdürmeye devam ediyoruz. Arvato SCS Türkiye olarak Koronavirüs için aldığımız önlemlere aşağıdaki link üzerinden ulaşabilirsiniz.

Daha fazla bilgi için

Güçlü Uluslararası Ağ

Şirketler, yurtdışı pazarlarda başarılı şekilde iş kurmak için yerel gereklilikleri ve uyum özelliklerini projeleri henüz tasarım aşamasındayken bilmeli ve analiz etmelidir. Arvato Supply Chain Solutions tam da bu noktada etkili destek sunmaktadır.

Daha fazla bilgi için

Peak Management

Belirli dönemlerde artan siparişler ve gönderilerin yapılandırılmış ve planlı şekilde yönetilmesi, Arvato Supply Chain Solutions'ın hizmet verdiği son müşteri odaklı sektörlerde son derece önemlidir. Bu nedenle, sürdürülebilir yoğun dönem yönetimi, sadece karmaşık süreçlerin oluşturulup uygulanmasından ibaret değildir...

Daha fazla bilgi için

Tedarik Zincirinde Dijitalleşme

Yenilikçi bir dijital tedarik zinciri yönetim stratejisine sahip olan şirketler, piyasa talebindeki değişikliklere %25 oranında daha hızlı yanıt verirken %110'a kadar daha yüksek marj elde ederler. Yüksek düzeyde IT uzmanlığına sahip bir tedarik zinciri şirketi olarak Arvato Supply Chain Solutions, geleneksel fiziksel değer zincirlerinden dijital değer zincirlerine geçişi erkenden başlatmıştır.

Daha fazla bilgi için

Omnichannel

Omni-channel seçimi zordur: lojistik, IT, pazarlama ve çalışanlar tamamen müşteri merkezlidir. Özenle tasarlanan çoklu kanal yaklaşımı, tüm kanallar genelinde marka farkındalığı ve hizmet ile ilgili tüketici beklentilerini karşılamaya yardımcı olur.

Daha fazla bilgi için

Müşteri Merkezlilik

Müşteri Merkezlilik sadece laftan ibaret değildir. Arkasında tüm organizasyona nüfuz eden ve müşteriyi sürekli olarak tüm hizmetlerin, süreçlerin, ürünlerin ve temas noktalarının merkezine koyan kurumsal bir strateji yer almaktadır. Özellikle de verilerin değerlendirilmesi önemli bir rol oynar.

Daha fazla bilgi için
Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.