Gündem

Öne çıkan konular

Dijitalleşme, uluslararasılaşma, aşamalı otomasyon: bu ve bunun gibi daha birçok konu lojistik ve tedarik zinciri yönetimine yön verirken sektörü de sürekli değiştiriyor. Gündemimizde, güncel ve gelecek trendleri ele alarak hareket alanlarınının ve potansiyelin altını çiziyoruz. Uzmanlarımız ayrıca sektördeki gelişmelerle ilgili vizyoner bilgi sağlarken çözümleri de ayrıntılı olarak inceliyor.

Brexit - Her Türlü Senaryoya Karşı Hazırlıklı

"Anlaşmaya varılamayan" bir Brexit süreci, küresel ticaret ve dolayısıyla lojistik açısından ciddi sonuçlar doğurabilir. Bir yıldan fazla bir süre önce, Arvato Tedarik Zinciri Çözümleri olarak müşterilerimizin bu senaryoya karşı hazırlıklı olmasını sağlamak için ilk adımları attık.

Daha fazla bilgi için

Güçlü Uluslararası Ağ

Şirketler, yurtdışı pazarlarda başarılı şekilde iş kurmak için yerel gereklilikleri ve uyum özelliklerini projeleri henüz tasarım aşamasındayken bilmeli ve analiz etmelidir. Arvato Supply Chain Solutions tam da bu noktada etkili destek sunmaktadır.

Daha fazla bilgi için

Peak Management

Belirli dönemlerde artan siparişler ve gönderilerin yapılandırılmış ve planlı şekilde yönetilmesi, Arvato Supply Chain Solutions'ın hizmet verdiği son müşteri odaklı sektörlerde son derece önemlidir. Bu nedenle, sürdürülebilir yoğun dönem yönetimi, sadece karmaşık süreçlerin oluşturulup uygulanmasından ibaret değildir...

Daha fazla bilgi için

Tedarik Zincirinde Dijitalleşme

Yenilikçi bir dijital tedarik zinciri yönetim stratejisine sahip olan şirketler, piyasa talebindeki değişikliklere %25 oranında daha hızlı yanıt verirken %110'a kadar daha yüksek marj elde ederler. Yüksek düzeyde IT uzmanlığına sahip bir tedarik zinciri şirketi olarak Arvato Supply Chain Solutions, geleneksel fiziksel değer zincirlerinden dijital değer zincirlerine geçişi erkenden başlatmıştır.

Daha fazla bilgi için

Omnichannel

Omni-channel seçimi zordur: lojistik, IT, pazarlama ve çalışanlar tamamen müşteri merkezlidir. Özenle tasarlanan çoklu kanal yaklaşımı, tüm kanallar genelinde marka farkındalığı ve hizmet ile ilgili tüketici beklentilerini karşılamaya yardımcı olur.

Daha fazla bilgi için

Müşteri Merkezlilik

Müşteri Merkezlilik sadece laftan ibaret değildir. Arkasında tüm organizasyona nüfuz eden ve müşteriyi sürekli olarak tüm hizmetlerin, süreçlerin, ürünlerin ve temas noktalarının merkezine koyan kurumsal bir strateji yer almaktadır. Özellikle de verilerin değerlendirilmesi önemli bir rol oynar.

Daha fazla bilgi için
Bu sitede kullanıcı deneyimine göre uygun içerik ve reklamların görüntülenmesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Devam etmeniz durumunda çerez kullanımını onayladığınız varsayılacaktır. Gizlilik sözleşmesi hakkında & çerezler.